sâmbătă, 13 noiembrie 2010

My first words


Pentru prima dată pe acest blog mă voi exprima în cuvinte...cum nu prea am mai realizat acest lucru până acum, n-o să scriu cine-știe-ce...decât ce am în minte. În ultimul timp, gândurile mele formează un vortex.- cam asta pot spune acum. În același timp, după cum observați, utilizez o poză care nu îmi aparține...

M-am tot gândit la un citat pentru a-mi descrie cel mai bine starea [nu știu dacă l-am mai citit sau e făcut de mine]. Cum exprimările mele lasă de dorit, voi folosi mai multe cuvinte pentru a surprinde ideea în jurul căreia mă învârt.

Privesc viața ca pe o carte...o carte pe care abia am început-o. Dar sunt cărți bune și cărți proaste...a mea e undeva pe la mijloc. Deja m-am săturat de ea, vreau să o arunc și să îmi iau banii înapoi, să nu mai aud de ea și să uit de tot ce scria în ea...dar o păstrez pentru scurtele epitete și metafore ce o înfrumusețează.

-Stare imposibilă-

@listening: Miley Cyrus - When i look at you, The Climb.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu